ترک بال یا ماوس توپی به ماوسی گفته می‌شود که برای کار با آن و کنترل کامپیوتر نیازی به جابه‌جایی ماوس ندارید و تنها با حرکت دادن توپ قرار گرفته روی بدنه‌ی ماوس نشانگر کامپیوتر را جابه‌جا می‌کنید. این ماوس‌ها مناسب افرادی هستند که فضای کمی برای استفاده یک ماوس عادی دارند؛ علاوه بر این لاجیتک با ارائه ترک بال ها با طراحی ارگونومیک آن‌ها را به ماوس بسیار راحتی نیز برای کار تبدیل کرده‌است.

ترک بالترک بال Logitech M575

ترک بال لاجیتک M575 جایگزین مدل قدیمی‌تر لاجیتک M570 است و به کمک این ماوس می‌توانید حرکات مربوط به دست خود در هنگام کار با ماوس را کاهش دهید و از آسیب‌های مربوط به این حرکت‌ها مانند طونل کارپال جلوگیری نمایید.

همچنین این ماوس مانند دیگر مدل‌های ماوس ارگونومیک لاجیتک توسط تیم Logitech ErgoLab طراحی شده‌است که تمرکز آن طراحی محصولاتی است که اعضای بدن در زمان کار با آن‌ها حالت طبیعی خود را داشته باشند تا از خستگی کار طولانی مدت با این لوازم جلوگیری شود.

ترک بال لاجیتک M575 5 دکمه قابل تنظیم است و به کمک گیرنده یونیفایینگ لاجیتک و فناوریBluetooth Low Energy به کامپیوتر شما متصل می‌شود و دارای عمر باتری 24 ماه با استفاده از گیرنده USB این دستگاه است.

 

ترک بال لاجیتک M575 دارای سنسور اپتیکال برای ردیابی حرکات ماوس است که می‌توانید DPI ماوس را به کمک نرم‌افزار Logitech Options از بازه 400 تا 2000 DPI تغییر دهید. همچنین تمیز کردن توپی این ماوس بسیار ساده است و با خارج کردن ترک بال و تمیز کردن آن می‌توانید تا از کاهش دقت ردیابی ماوس خود بکاهید.

این ماوس در دو رنگ طوسی و سفید به بازار ارائه می‌شود و شما می‌توانید تا با سلیقه خود به انتخاب رنگ مناسب فضای کاری خود به انتخاب ماوس ترک بال بعدی خود باشید.

همچنین می‌توانید تا با تهیه دیگر محصولات ارگونومیک برند لاجیتک مانند کیبورد ارگونومیک لاجیتک K860 در راحتی کامل و بدون خستگی کار خود را به انجام برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *