در سال 2014 لاجیتک با ارائه ماوس گیمینگ لاجیتک G502 توجه بسیاری را به خود جلب کرد و کسانی که این ماوس را تهیه کردند یا بعد از آن مدل‌های بروزرسانی شده آن را تهیه کردند یا همچنان در حال استفاده از G502 خود هستند. اکنون و نزدیک به 8 سال بعد افسانه G502 با سری G502 X ادامه پیدا می‌کند. سری G502 X دارای 3 مدل G502 X، G502 X LIGHTSPEED و G502 X PLUS می‌شود که از جدیدترین فناوری‌ها در زمینه گیمینگ برای ارائه بهترین تجربه بازی و عملکرد در آن‌ها استفاده شده‌است. در این مطلب با سری ماوس گیمینگ Logitech G502 X آشنا می‌شویم.

معرفی سری G502 X

سری G502 X

با توجه به عملکرد، دقت، راحتی و استایل، ماوس‌های سری G502 X به شما کمک می‌کنند تا با بازی یکی شوید و در همین حین سطح بازی خود را تا سطوح غیر قابل تصوری ارتقا دهید.

تمام مدل‌های سری ماوس گیمینگ G502 X از سوئیچ‌های هیبرید اپتیکال-مکانیکال LIGHTFORCE برای داشتن سرعت و طول عمر بالا در کنار دقت و فیدبک فوق‌العاده استفاده می‌کنند. LIGHTFORCE یک فناوری میکروسوئیچ نوآورانه است که مزایای استفاده از سوئیچ‌های اپتیکال را با حس فعالسازی سوئیچ‌های مکانیکی ادغام می‌کند.

فناوری LIGHTSPEED برای اتصال وایرلس بدون قطعی و لگ هم ارتقا یافته و علاوه بر بهبود اتصال و قدرت سیگنال، پروتکل جدید به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دو دستگاه LIGHTSPEED را به کمک یک گیرنده به کامپیوتر خود متصل کنید.

اکنون شما می‌توانید تا ماوس G502 X وایرلس خود را به کمک گیرنده‌های کیبوردهای G915، G915 TKL و G715 به کامپیوتر خود متصل کنید و اتصال ماوس به گیرنده کیبورد را باید از طریق نرم‌افزار Logitech G HUB انجام دهید.

ماوس‌های گیمینگ سری G502 X از سنسور HERO 25K استفاده می‌کنند که دقت 1-1 را بدون هیچگونه Smoothing، Filtering و یا Acceleration در ردیابی حرکات دست شما ارائه می‌دهد.

معرفی G502 X

سری G502 X ادامه دهنده راه G502 خواهد بود و برای بازیکنان مدرن ساخته شده‌است. بهبودهای طراحی و راحتی شامل طراحی جدیدی برای دکمه DPI-Shift است که می‌توانید با تغییر جهت نصب روکش دکمه جای آن را برای راحتی بیشتر دست خود تغییر دهید و یا آن را به طور کلی حذف کنید. با این کار بازه بیشتری از افراد با اندازه دست‌های متفاوت می‌توانند از این ماوس استفاده کنند.

همچنین سری ماوس G502 X دارای اسکرولری با پایداری بیشتر و وزن کمتر است. همچنین مدل‌های وایرلس برای شارژ دارای پورت تایپ سی هستند و امکان شارژ وایرلس با ماوس پد لاجیتک POWERPLAY را نیز دارند.

همچنین مدل G502 X PLUS دارای نورپردازی LIGHTSYNC RGB است که از یک سیستم دارای 8 LED استفاده می‌کند و به صورت کامل و از طریق نرم‌افزار G HUB قابل تغییر و شخصی‌سازی است.

فرآیند تولید ماوس‌های سری G502 X هیچ کربن اضافه‌ای تولید نمی‌کند و این ماوس‌ها از یک اسکلت خارجی بسیار باریک برای کاهش مواد اولیه استفاده شده با حداکثر استحکام و چرخ اسکرول سبک‌تر استفاده می‌کند و به صورت کلی وزن این ماوس‌ها 106 گرم (PLUS)، 102 گرم (LIGHTSPEED) و 89 گرم (X) است.

ماوس‌های گیمینگ سری G502 X در دو رنگ سفید و مشکی ارائه می‌شوند. سری جدید G502 X تنها نسل جدید G502 نیستند؛ بلکه تعیین کننده مرز جدیدی برای این که چه جیزی امکان پذیر است، هستند. عملکرد و دقت یک ماوس اپتیکال را با فیدبک سوئیچ‌های مکانیکی و اتصال قدرمند یک ماوس سیمدار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *