لاجیتک در کنار معرفی و پرده‌برداری از ماوس ‌Logitech MX Master 3S و کیبورد لاجیتک MX Mechanical به معرفی محصولات سری POP که شامل کیبورد و ماوس Logitech POP Mouse می‌شوند نیز پرداخت. ماوس Logitech POP Mouse یک ماوس بلوتوث قابل حمل و کوچک با طراحی مینیمالیست و رنگ‌های متنوع است که مناسب افرادی است که ظاهر را به کاربری ترجیح می‌دهند و در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم و با آن به طور کامل آشنا می‌شویم.

طراحی، ارگونومی و کیفیت ساخت

ماوس Logitech POP دارای شکل ماوس لاجیتک Pebble است، به علاوه یک دکمه میانی قابل شخصی‌سازی برای استفاده از ایموجی. این ماوس کوچک و مینیمالیست است و ترکیب‌های رنگی که در آن‌ها ارائه شده‌است با کیبوردهای Logitech POP یکسان هستند.

ماوس وسیله کوچکی است اما داشتن ماوسی که مانند ماوس‌های عادی به رنگ تیره و مشکی نباشد روی میز کاری‌تان می‌تواند جذابیت زیادی به میز کاری شما بدهد.

ماوس Mouse Logitech POP بسیار سبک است و به راحتی در هر جیب کوچکی در هر کیف یا کوله‌ای جا می‌شود و مناسب افرادی که دارای اندازه دست متوسط و کوچک هستند، است.

بیشتر بخوانید: سایز ماوس مناسب شما کدام است؟ انتخاب اندازه ماوس مناسب

سطح پلاستیک بدنه ماوس مات است، دکمه میانی آن براق است و و اسکرول SmartWheel آن با نرمی کامی می‌چرخد.

قسمت روی ماوس در واقع یک کاور پلاستیکی است که به آهنربا در جای خود قرار می‌گیرد و نصب می‌شود و قسمت قرارگیری باتری را می‌پوشاند.

با فناوری SilentTouch، کلیک‌های ماوس Logitech POP Mouse 90 درصد صدای کمتری نسبت به ماوس لاجیتک M170 دارد و یک ماوس سایلنت محسوب می‌شود.

دکمه‌ای که روی ماوس و در پایین اسکرولر قرار گرفته‌است دکمه emoji است که یکی از قابلیت‌های اصلی این ماوس محسوب می‌شود. شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار +Logi Options دستور این دکمه را برای تایپ ایموجی پراستفاده خود تغییر دهید و از آن در چت داخل کامپیوتر استفاده کنید.

البته می‌توانید دستور آن را به دستورات میانبر ویندوز مانند گرفتن اسکرین شات یا تغییر زبان کامپیوتر نیز تغییر دهید.

عملکرد، قابلیت‌ها و نحوه اتصال

سنسور اپتیکال ماوس Logitech POP Mouse علاوه بر این که ردیابی دقیقی دارد و دقت کار شما با ماوس را افزایش می‌دهد، قابلیت کار روی سطوح مختلفی را دارد و عملکرد سریع و بدون لگ را به شما ارائه می‌دهد.

ما ماوس را روی سطوح مختلفی از جمله شیشه امتحان کردیم و عملکرد خوبی از ردیابی حرکت ماوس توسط سنسور دیدیم (ضخامت شیشه باید زیاد باشد تا ماوس به خوبی کار کند)، اما با این وجود همچنان برای افزایش دقت ردیابی ماوس پیشنهاد می‌کنیم تا از ماوس خود روی ماوس پد روی سطوحی مانند شیشه که ممکن است در کار ماوس اختلال ایجاد کنند، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کالکشن طرح‌های متنوع ماوس پد گیمینگ بیاند

البته سرعت واکنش‌پذیری این ماوس به اندازه یک ماوس گیمینگ وایرلس نیست، اما برای انجام مارهای روزانه و حتی حرفه‌ای سرعت عمل کافی را دارد.

همانطور که گفتیم ماوس Logitech POP Mouse یک ماوس سایلنت است، بدین معنا که در هنگام کار و کلیک با ماوس صدایی از کلیک‌های شما تولید نمی‌شود و اگر در محیط کار خود زیاد با ماوش کار می‌کنید، این صدا مزاحم افطرافیانتان نخواهد شد.

اسکرول این ماوس دارای فناوری به نام SmartWheel است که با توجه به سرعت و شدت اسکرول کردن شما، میزان جابه‌جا شدن صفحه تغییر می‌کند. اگر محکم و سریع اسکرول کنید، می‌توانید یک صفحه کامل را با یک اسکرول طی کنید، اگر آرام اسکرول کنید، صفحه مقدار کمی جابه‌جا خواهد شد.

نرم‌افزار +Logi Options برای نصب ماوس به کامپیوتر و کار با آن لازم نیست، اما برای دسترسی و استفاده از قابلیت‌های این ماوس نیاز است. با نصب این نرمافزار می‌توانید دستور دکمه میانی را تغییر دهید، DPI ماوس و سرعت اسکرول را تنظیم کنید، دستگاه‌های متصل به ماوس را تغییر دهید و از قابلیت Logitech FLOW استفاده کنید.

این ماوس قابلیت اتصال به کمک بلوتوث و گیرنده USB ارائه شده به همراه ماوس را دارد و شما می‌توانید این ماوس را به 3 دستگاه مختلف به صورت همزمان متصل کنید و برای کار با هر دستگاه با کلیک دکمه زیر ماوس به دستگاه مورد نظر سوئیچ کنید.

اتصال به کمک گیرنده USB به صورت Plug and Play و بسیار ساده انجام می‌شود و اتصال به کمک بلوتوث نیز بسیار ساده است و نحوه انجام آن در صفحه محصول ماوس لاجیتک POP Mouse در قسمت نحوه نصب ماوس توضیح داده شده‌است.

عمر باتری

ماوس Logitech POP Mouse با یک باتری قلمی، بسته به نوع استفاده شما می‌تواند تا 2 سال کار کند. اما با وجود استفاده سنگین هم فکر نمی‌کنیم تا بتوانید در کمتر از 1 سال باتری ماوس را خالی کنید.

این ماوس در زمان عدم استفاده به حالت Power saving خود می‌رود و دارای Auto-Sleep است که باعث می‌شود تا عمر باتری ماوس شما تا حداکثر میزان ممکن زیاد شود.

جمع‌بندی

ماوس Logitech POP Mouse یک ماوس کوچک، قابل حمل، کاربردی با قابلیت‌های فراوان و جذاب با ترکیب‌های رنگی شاد و متنوع است که دکمه‌های برای تایپ پراستفاده‌ترین ایموجی شکما در کامپیوتر دارد.

این ماوس دارای دکمه‌های سایلنت و بی‌صداست تا اطرافیان شما از صدای کلیک‌های مداوم شما اذیت نشوند.

همچنین اگر به دنبال یک ست کیبورد و ماوس جذاب هستید می‌توانید کیبورد Logitech POP Keys را با ترکیب رنگی یکسان با ماوس خود تهیه کنید تا چهره جذابی به میز کاری خود بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *