ماوس بی صدا لاجیتک M590 جدیدترین ماوس بی صدا لاجیتک است که علاوه بر دکمه‌های بی صدا مانند ماوس‌های لاجیتک M330 و لاجیتک M220 دارای قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه و دکمه‌های Forwad و Backward را نیز دارد. در ادامه مطلب به بررسی این ماوس می‌پردازیم.

ماوس بی صدا

طراحی

طراحی ماوس بی صدا لاجیتک M590 یک طراحی ارگونومیک و Ambidextrous است که در دست بسیار راحت است و در استفاده طولانی مدت از این ماوس احساس خستگی نخواهید کرد. بدنه‌ی این ماوس متقارن است و می‌توانید تا با دست چپ نیز از این موس استفاده کنید.

این ماوس علاوه بر 3 دکمه‌ی اصلی ماوس دارای دکمه‌های راست و چپ اسکرولر، دکمه‌ی انتخاب دستگاه و دکمه‌های Forward و Backward در سمت چپ ماوس است که مجموعاً 7 دکمه را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ البته می‌توانید تنظیمات هر کدام از این 7 دکمه را با نرم‌افزار Logitech Options تغییر دهید.

ویژگی اصلی ماوس بی صدا Logitech M590 سایلت بودن دکمه‌های این ماوس است. دکمه‌های این ماوس دارای مکانیزم بی‌صدای لاجیتک است که 10 درصد از صدای دکمه‌های ماوس‌های عادی را تولید می‌کند.

 

ماوس بی صدا

عملکرد

ماوس بی صدا Logitech M590 Multi-Device Silent دارای سنسور اپتیکال لاجیتک با دقت 1000 DPI است که دارای دقت ردیابی بسیار بالایی است.

همانطور که گفتیم این ماوس بی صدا دارای 7 دکمه است که به کمک نرم‌افزار Logitech Options می‌توان آن‌ها را برای انجام کار‌های دیگر تنظیم کرد که به شما در سرعت بخشیدن در انجام کارها کمک بسیاری خواهد کرد. همچنین شما می‌توانید این ماوس را به کمک دانگل یونیفای و بلوتوث آن را به 2 کامپیوتر به صورت همزمان متصل کنید.

این ماوس از قابلیت لاجیتک FLOW نیز پشتیبانس می‌کند و می‌توانید به کمک آن بین دو کامپیوتر خود بدون وجود هیچگونه اتصال فیزیکی و تنها متصل بودن به یک اینترنت به انتقال فایل به کمک ماوس بی صدا خود بپردازید.

عمر باتری این ماوس نیز تنها با یک باتری قلمی 2 سال است؛ سنسور این ماوس بی صدا بسیار کم مصرف است و قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار این ماوس در زمانی که در حال استفاده از آن نباشید می‌تواند موجب افزایش عمر باتری ماوس شما باشد.

 

ماوس بی صدا

ماوس بی صدا لاجیتک M590

ماوس بی صدا لاجیتک M590 یک ماوس کوچک با طراحی ارگونومیک است و دارای قابلیت‌های ماوس‌های حرفه‌ای‌تر لاجیتک مانند ماوس لاجیتک MX Master 2S مانند وجود دکمه‌های قابل تنظیم، قابلیت اتصال به کمک بلوتوث و قابلیت لاجیتک FLOW است و علاوه بر آن‌ها دکمه‌های بی‌صدایی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر به دنبال ماوس مناسبی برای خود هستید توصیه می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید ماوس را مطالعه نمایید.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *