کمبو لاجیتک MK295 به ظاهر یک کیبورد و ماوس کمبو وایرلس عادی به نظر می‌آید؛ اما این ست کیبورد و ماوس ویژگی‌هایی در زیر دکمه‌های خود پنهان کرده‌است که با آن‌ها در این مطلب آشنا می‌شویم.

کیبورد و ماوس کمبو چیست

کیبورد و ماوس کمبو به ست کیبورد و ماوسی گفته می‌شود که در یک پکیج قابل تهیه هستند و بزرگترین مزیت آن نسبت به تهیه کیبورد و ماوس به صورت جداگانه این است که برای اتصال یک کیبورد و ماوس کمبو تنها نیاز به اتصال یک گیرنده یا دانگل به کامپیوتر خود دارید.

معرفی کیبورد و ماوس Logitech MK295

کمبو لاجیتک MK295

کمبو لاجیتک MK295 یک ست کیبورد و ماوس از نوع وایرلس است که تنها با یک گیرنده به کامپیوتر شما متصل می‌شود و با طراحی ارگونومیک خود برای تایپ کردن‌های طولانی مدت و انجام کارهای روزانه بسیار مناسب است.

به علاوه طراحی کمبو لاجیتک MK295 از کیبورد و ماوس کمبو لاجیتک MK270 الهام گرفته شده است که محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ست کیبورد و ماوس کمبو در جهان است.

کیبورد و ماوس کمبو لاجیتک MK295 دارای دو ویژگی است که می‌تواند برای بسیاری جذاب باشد:

  1. داشتن حروف فارسی روی دکمه‌های کیبورد
  2. کیبورد و ماوس از نوع سایلنت و بی‌صدا

بسیاری از ما جایگاه حروف فارسی روی کیبوردها را از حفظ نیستیم و زمانی که نیاز به تایپ به زبان فارسی داریم در تایپ کردن با کیبوردهای برندهای وارداتی به مشکل بر می‌خوریم.

کیبورد کمبو لاجیتک MK295 حروف فارسی را روی دکمه‌های کیبورد خود به صورت چاپ شده دارد و تایپ به زبان فارسی را برای همگان ساده کرده‌است.

تفاوت لاجیتک MK295 و MK270

کیبورد و ماوس لاجیتکmk295

همانطور که گفتیم طراحی Logitech MK295 و Logitech MK270 یکسان هستند؛ پس این دو ست کمبو چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

یکی از تفاوت‌ها که در ظاهر این دو کیبورد است رنگ مشکی و براق‌تر لاجیتک MK270 و رنگ مقداری خاکستری و مات‌تر لاجیتک MK295 است.

تفاوت دوم در نوع دکمه‌های کیبورد و ماوس لاجیتک MK295 است. کیبورد و ماوس کمبو لاجیتک MK295 از سوییچ‌های سایلنت استفاده می‌کند و در زمان تایپ تقریبا هیچ صدایی ندارند.

برخی دوست دارند تا کیبوردشان در زمان تایپ صدایی داشته باشد و به این دلیل کیبوردهای مکانیکی را برای خود تهیه می‌کنند؛ اما در محیط‌هایی که نمی‌خواهید صدای بسیاری تولید شود مانند کتابخانه‌ها و دفاتر کاری که چندین نفر به صورت همزمان در حال کار هستند و صدای تایپ افراد در محیط پخش می‌شود؛ استفاده از کیبورد و ماوس سایلنت صدای تایپ و کار با ماوس و کیبورد را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: کیبورد و ماوس سایلنت چیست

عمر باتری لاجیتک MK295

یکی دیگر از ویژگی‌های لاجیتک MK295 عمر باتری طولانی مدت آن است.

کیبورد و ماوس‌های لاجیتک همگی عمر باتری بسیار طولانی دارند و کمبو لاجیتک MK295 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

عمر باتری کیبورد لاجیتک MK295 36 ماه استفاده مداوم و عمر باتری ماوس آن نیز 12 ماه استفاده مداوم با باتری‌های قرارداده شده در کمبو است.

دقت کنید که مدت زمان عمر باتری آن‌ها براساس استفاده مداوم اندازه‌گیری شده‌است و با خاموش کردن کیبورد و ماوس در زمانی که قصد استفاده از آن‌ها را ندارید می‌توانید به افزایش عمر باتری آن‌ها نیز بپردازید.

در صورتی که سوالی درباره کمبو لاجیتک MK295 و یا دیگر محصولات شرکت اسپیرو دارید می‌توانید سوال خود را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به سوال شما پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *