با هدست گیمینگ وایرلس لاجیتک G435 آشنا شوید؛ بهترین هدست گیمینگ برای PS5 با قیمتی مناسب و امکانات فوق‌العاده.

لاجیتک G435 یک هدست گیمینگ است که علاوه بر گیمینگ مناسب کاربری‌های دیگر نیز هست و قیمت مناسب‌تری نسبت به امکاناتش و هدست‌های گیمینگ مشابهش دارد.

بهترین هدست گیمینگ برای PS5

بهترین هدست گیمینگ برای PS5

لاجیتک G435 با توجه به اتصال وایرلس و با دانگل USB یا بلوتوث، کیفیت صدای فوق‌العاده، وزن کم، عمر باتری بالا و قیمت مناسب آن، بهترین هدست گیمینگ برای PS5 محسوب می‌شود.

این هدست یک هدست میان رده در رده محصولات لاجیتک محسوب می‌شود و قطعا در کیفیت ساخت و کیفیت صدا به هدست‌هایی مانند هدست گیمینگ لاجیتک G PRO X نمی‌رسد؛ اما یک هدست مناسب قیمت است و با توجه به قیمتش بهترین هدست گیمینگ برای PS5 محسوب می‌شود که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

طراحی لاجیتک G435

بهترین هدست گیمینگ برای PS5

اولین نکته‌ای که با دست گرفتن این هدست به ذهن‌تان خطور می‌کند، کوچک بودن آن است. ابعاد این هدست 163*170*71 میلی‌متر است و تنها 165 گرم وزن دارد. به صورت متوسط هدست‌های گیمینگ ابعادی حدود 1،5 برابر این هدست و وزنی حدود 2 برابر لاجیتک G435 دارند.

اندازه هدست قابل تنظیم است، اما ابعاد کوچکتر آن باعث می‌شود تا این هدست بیشتر مناسب افرادی که اندازه سر آن‌ها کوچکتر است، باشد و توصیه می‌کنیم تا قبل از تهیه هدست در صورت امکان از نزدیک آن را امتحان کنید.

بدنه و شاسی لاجیتک G435 از جنس پلاستیک هستند و کیفیت ساخت قابل قبولی دارند. وزن کم هدست باعث می‌شود تا در زمان استفاده شما روی سرتان احساس خستگی نکنید و بتوانید برای مدت طولانی از این هدست استفاده کنید.

هدست لاجیتک G435 یک هدست کاملا وایرلس است و توانایی اتصال با سیم را ندارد، از طرفی این هدست نرم‌افزاری برای انجام تنظیمات ندارد و تنظیمات آن از طریق دکمه‌های هدست انجام می‌شود؛ البته امکان تنظیم اکولایزر به کمک نرم‌افزارهای دیگر در کامپیوتر وجود دارد.

دکمه‌های لاجیتک G435 همگی روی گوشی سمت چپ قرار دارند، دکمه روشن خاموش هدست، زیاد و کم کردن صدا و دکمه میوت میکروفون.

همچنین اگر دقت کرده باشید این هدست فاقد دسته میکروفون است، اما دارای میکروفون داخلی است که از نظر ظاهری به جذابیت این هدست افزوده است و البته برای کاربری روزانه بهتر است، اما کیفیت صدای آن به اندازه یک میکروفون جلوی دهانی نیست.

قابلیت‌های لاجیتک G435

بررسی لاجیتک G435

مهم‌ترین قابلیت هدست لاجیتک G435 امکان اتصال به دستگاه‌های فراوان آن است.

این هدست از دو روش اتصال با Bluetooth و اتصال به کمک دانگل USB امکان اتصال به تمام دستگاه‌های بلوتوث مانند تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ را دارد و دانگل USB نیز امکان اتصال با سرعت بالاتر و بدون لگ را برای بازی به کنسول‌هایی مانند PS5 و PS4 و حتی Nintendo Switch را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین لوازم جانبی برای PS5

امکان اتصال این هدست به کنسول‌های Xbox و کنسول‌های قدیمی‌تر وجود ندارد.

به همین دلیل است که لاجیتک G435 را به عنوان بهترین هدست گیمینگ برای PS5 معرفی می‌کنیم، چون که می‌توانید به کمک دانگل USB آن را با اتصال LIGHTSPEED و بدون لگ به کنسول متصل کنید و برای گوش دادن به موسیقی آن را به بلوتوث به تلفن همراه‌تان متصل کنید.

با توجه به این که نمی‌توانید Logitech G435 را به کمک ابل متصل کنید، پس عمر باتری این هدست اهمیت زیادی پیدا می‌کند و عمر باتری 18 ساعت این هدست، امکان استفاده طولانی مدت با یکبار شارژ را فراهم می‌کند و نگرانی شما از تمام شدن ناگهانی شارژ باتری هدست را از بین می‌برد.

پورت شارژ این هدست نیز تایپ سی است و شما می‌توانید به شارژر تلفن همراه خود و یا حتی کنسول PS5 خود این هدست را در حین استفاده نیز شارژ کنید.

کیفیت صدا لاجیتک G435

صدای هدست گیمینگ لاجیتک G435 از بیشتر هدست‌های گیمینگ بهتر است. همانطور که در گراف زیر می‌بینید، خط صورتی رنگ مربوط به صدایی است که بیشتر افراد از یک هدست گیمینگ انتظار دارند و خط آبی رنگ مربوط به هدست لاجیتک G435 است.

کیفیت صدا لاجیتک G435

در مقایسه با خط صورتی رنگ، ساب بیس لاجیتک G435 ضعیف‌تر است، اما مید بیس و میدرنج آن به طول قابل توجی قوی‌تر است.

در فرکانس‌های بالا افت شدت صدا زودتر از فرکانس‌های مورد نظر اتفاق می‌افتد، اما در واقعیت در موسیقی‌، بازی و فیلم در بازه بالاتر از 10،000 هرتز صداهای فراوانی وجود ندارد و جزئیات زیادی را از صدا از دست نخواهید داد.

میکروفون هدست لاجیتک G435 برخلاف اکثر هدست‌های گیمینگ به صورت یک میکروفون جلو دهانی نیست، بلکه دو عدد میکروفون، هر یک در یک گوشی هدست قرار دارد و به نحوی تنظیم شده‌اند که عملکردی مشابه یک میکروفون دهانی را داشته باشند و تا حد زیادی عملکرد مشابهی با میکروفون‌های دهانی هدست‌ها دارند.

با این هدست می‌توانید از کیفیت صدای خود داخل بازی‌های آنلاین مطمئن باشید و با صدایی رسا با دوستانتان در بازی در تماس باشید.

اما اگر به استریمینگ می‌پردازید و می‌خواهید کیفیت صدای خوبی داشته باشید، هیچ هدستی را برای این کار به شما توصیه نمی‌کنیم.

برای این کار بهتر است تا یک میکروفون جداگانه مانند یک میکفورون یقه‌ای و به صورت ایده‌آل یک میکروفون رومیزی مانند میکروفون Blue Snowball iCE تهیه کنید؛ این میکروفون‌ها کیفیت صدای شما را چندین پله ارتقا می‌دهند و از انواع هدست با میکروفون داخلی برای تولید محتوا مناسب‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: میکروفون مناسب استریمینگ

جمع‌بندی

به دنبال یک هدست گیمینگ با قیمت مناسب می‌گردید که بتوانید از آن برای کارهای روزمره نیز استفاده کنید؟ هدست لاجیتک G435 بهترین گزینه برای شما و بهترین گزینه برای افرادی که به دنبال یک هدست گیمینگ وایرلس برای PS5 با قیمت مناسب می‌گردند است.

وزن کم، اتصال به دو روش بلوتوث و دانگل USB، عمر باتری طولانی مدت، کیفیت صدای خوب و میکروفون با کیفیت و البته قیمت مناسب در مقایسه به هدست‌های گیمینگ با قابلیت‌های یکسان، ویژگی‌های لاجیتک G435 به شمار می‌آیند، تنها نکته‌ای که در تهیه این هدست باید به آن توجه کنید ابعاد کوچک آن است که توصیه می‌کنیم تا قبل از تهیه به آن توجه کنید.

اما اگر در استفاده از هدست‌های دیگر، اندازه هدبند آن را افزایش نمی‌دهید و یا تنها به مقدار کمی افزایش می‌دهید، مشکلی در استفاده از این هدست نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *