دوست ندارید تا در هنگام کار با ماوس صدای کلیک آن را بشنوید یا نمی‌خواهید در هنگام کار صدای کلیک کردن‌های مداوم ماوس شما مزاحم تمرکز همکارانتان شود؟ با بهترین ماوس های سایلنت با طراحی‌ها و کاربری‌های متفاوت آشنا شوید.

ماوس سایلنت چیست؟

ماوس سایلنت

ماوس سایلنت همانطور که از اسمش پیداست ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع ماوس کار می‌کنند و مکانیزم کلیک آن‌ها کاربری آن‌ها را از ماوس‌های دیگر متمایز نمی‌کند.

البته به دلیل تغییرات ایجاد شده در سیستم کلیک این دسته از ماوس‌ها کلیک آن‌ها نرم‌تر است و مقدار جابه‌جایی دکمه‌های آن‌ها کمتر از ماوس‌های دیگر است و به همین دلیل برای گیمینگ مناسب نیستند اما برای استفاده در محیط‌های شلوغ اداری که تعداد زیادی از افراد در آن‌ها مشغول به کار هستند حذف این صدا می‌توانند به بسیاری از این افراد در حفظ تمرکز خود در حین کار کمک کند.

با وجود این که سایلنت بودن ماوس کاربری آن را تغییر نمی‌دهد و تنها آن را بی‌صدا می‌کند، اگر قصد تهیه یک ماوس سایلنت را دارید بهتر است تا ماوس سایلنت را نیز با بررسی مشخصات و ویژگی‌های دیگرش انتخاب و تهیه کنید تا ماوسی که تهیه می‌کنید علاوه بر این که سایلنت است، برای کاربری مورد نظر شما نیز مناسب باشد.

بهترین ماوس سایلنت: Logitech MX Master 3S

بهترین ماوس برای مک

بهترین ماوس سایلنت با بیشترین قابلیت‌ها، امکانات، طراحی و… به غیر از گیمینگ، ماوس لاجیتک MX Master 3S همیشه به عنوان بهترین ماوس برای هر کاربری محسوب می‌شود و در مدل 3S سری MX Master به یک ماوس سایلنت نیز تبدیل شده‌است که آن را به بهترین ماوس سایلنت که می‌توانید تهیه کنید تبدیل می‌کند.

این ماوس دارای طراحی ارگونومیک و مطابق با دست راست، کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا، 5 دکمه قابل مپ و تنظیم با نرم‌افزار +Logitech Options، سنسور اپتیکال با درقت ردیابی بالا با قابل تنظیم DPI تا 8000 و امکان کار روی هر سطحی حتی شیشه، اسکرول دو حالته سرعتی و پله‌ای و اسکرول افقی، عمر باتری 70 روز استفاده مداوم و باتری شارژی و شارژ از طریق پورت تایپ سی، امکان اتصال به کمک گیرنده USB و بلوتوث به انتخاب شما و امکان اتصال همزمان به 3 دستگاه و… .

اگر به دنیای تکنولوژی علاقه دارید و کانال‌های خارجی مرتبط با این موضوع را دنبال می‌کنید قطعا با سری MX Master آشنایی کامل دارید؛ اگر نه بدانید که تمام این افراد که به تولید محتوای ویدئویی درباره تکنولوژی‌های جدید می‌پردازند همگی از ماوس‌های MX Master استفاده می‌کنند.

این ماوس علاوه بر این که بهترین ماوس سایلنت که می‌توانید تهیه کنید است، بهترین ماوس برای مک بوک، بهترین ماوس برای طراحی، بهترین ماوس برای برنامه‌نویسی، بهترین ماوس برای تولید محتوا و به طور کل بهترین ماوسی که می‌توانید تهیه کنید، خارج از زمینه گیمینگ، است.

بهترین ماوس عمودی سایلنت: Logitech Lift Vertical

بهترین ماوس سایلنت عمودی

می‌خواهید تا یک ماوس سایلنت داشته باشید اما ارگونومی ماوس هم در اولویت‌های شماست؟ در این صورت ماوس عمودی لاجیتک Lift Vertical بهترین ماوس سایلنت برای شماست.

لاجیتک Lift Vertical یک ماوس عمودی است و اولویت آن داشتن ارگونومی مناسب با دست انسان است، اما در عین حال 4 دکمه قابل تنظیم با نرم‌افزار +Logi Options، اسکرول SmartWheel، سنسور اپتیکال با قابلیت تنظیم DPI تا از 400 تا 4000، عمر باتری 24 ماه با یک باتری قلمی، قابلیت اتصال به گیرنده USB و Bluetooth و امکان اتصال به 3 دستگاه به صورت همزمان و دکمه‌های سایلنت دارد.

اگر به ماوس‌های عمودی علاقه دارید و یک ماوس سایلنت می‌خواهید، این ماوس یکی از معدود و البته بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

بهترین ماوس سایلنت کوچک: Logitech M350 Pebble

بهترین ماوس سایلنت کوچک

به ماوس‌های کوچک علاقه دارید؟ می‌خواهید تا بتوانید در هر جا ماوس‌تان را به همراه داشته باشید و بتوانید آن را بدون مشکل در کنار کامپیوتر و دیگر لوازم خود قرار دهید؟

اگر به دنبال یک ماوس کوچک جذاب و البته سایلنت هستید، ماوس لاجیتک M350 Pebble بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این ماوس سایلنت تنها 11 میلی‌متر طول، 60 میلی‌متر عرض و 26 میلی‌متر ضحامت دارد  در کوچکترین جیب‌های کیف شما نیز بدون مشکل جا می‌شود.

در کنار آن این ماوس قابلیت اتصال به کمک گیرنده USB و یا بلوتوث را دارد و افرادی که اولترابوک‌های باریک که فاقد پورت USB-A هستند، دارند؛ برای اتصال این ماوس به لپ‌تاپ خود نیاز به تهیه تبدیل تایپ سی برای اتصال گیرنده آن را نحواهند داشت.

عمر باتری 18 ماهه ماوس لاجیتک M350 Pebble نیز نگرانی از تمام شدن ناگهانی شارژ باتری ماوس را برای شما از بین خواهد بود.

بهترین ماوس سایلنت مناسب قیمت: Logitech M330

بهترین ماوس سایلنت ارزان

اگر قابلیت‌های مختلف ماوس مانند دکمه‌های قابل تنظیم، امکان اتصال به چند دستگاه به کمک بلوتوث و… برای شما کاربردی نیست و تنها به دنبال یک ماوس ساده و وایرلس هستید که سایلنت باشد، لاجیتک M330 مناسب شما خواهد بود.

لاجیتک M330 بهترین ماوس سایلنت وایرلس و ساده است که طراحی ارگونومیک و راحت دارد، با اتصال گیرنده USB آن به کامپیوتر شروع به کار می‌کند، عمر باتری 18 ماهه دارد و از همه مهم‌تر قیمت مناسبی نسبت به دیگر ماوس‌های این مطلب دارد.

البته این قیمت پایین‌تر به معنی پایین بودن کیفیت ساخت آن نیست و صرفا لاجیتک M330 نسخه سایلنت ماوس M280 است که یک ماوس ساده وایرلس از لاجیتک است.

در صورتی که سوالی درباره ماوس‌های بالا و یا ماوس های سایلنت دارید می‌توانید سوال خود را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به سوال شما پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *