محصولات جدید بسیاری در سال 2021 توسط شرکت لاجیتک به بازار ارائه شد؛ محصولاتی از دسته‌ها و کاربردهای مختلف، مانند اسپیکر WONDERBOOM 2، ماوس‌پد گیمینگ لاجیتک POWERPLAY و بسیاری دیگر. اما در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین موس گیمینگ ارائه شده در سال 2021 در بازار ایران بپردازیم.

بهترین موس گیمینگ

ماوس‌های گیمینگ قابلیت‌های بیشتری نسبت به ماوس‌های عادی دارند. تفاوت ماوس گیمینگ و ماوس عادی در نوع طراحی، نوع ارتباط، تعداد دکمه، نوع و دقت سنسور و بسیاری نکات دیگر است. حال به معرفی تعدادی از برترین ماوس‌های گیمینگ سال 2021 می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: تفاوت ماوس گیمینگ و عادی

موس گیمینگ لاجیتک G703

لاجیتک g703

ماوس گیمینگ لاجیتک G703 یک ماوس گیمینگ حرفه‌ای و یکی از بهترین موس گیمینگ های برند لاجیتک و در واقع نسخه وایرلس ماوس گیمینگ G403 است.

این ماوس گیمینگ دارای قابلیت LIGHTSPEED است که اتصالی وایرلس و قدرتمند، بدون قطعی و کندی را به شما ارائه می‌دهد. سنسور PMW3366 این ماوس دارای بازه DPI از 200 تا 12,000 است و دقت بسیار بالایی در ردیابی حرکت دست شما دارد.

همچنین وزن این ماوس تنها 95 گرم است و علی‌رغم بی‌سیم بودن آن، دارای عمر باتری 35 ساعت بازی مداوم با نورپردازی LIGHTSTNC RGB و 60 ساعت بدون نورپردازی است.

همچنین با تهیه ماوس پد گیمینگ لاجیتک POWERPLAY می‌توانید به کمک فناوری شارژ وایرلس به شارژ این ماوس گیمینگ در حین بازی بپردازید و نگران تمام شدن باتری ماوس خود نباشید.

بیشتر بخوانید: شارژر وایرلس چگونه کار می کند

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 LIGHTSPEED

موس گیمینگ g502

ماوس‌های گیمینگ لاجیتک سری G500 یکی از محبوب‌ترین سری‌های ماوس گیمینگ این برند هستند و این بار با نگه داشتن طراحی و قابلیت‌های این ماوس‌ها و ارتقاء سخت‌افزاری آن، لاجیتک به به‌روزرسانی این سری ماوس در دو مدل پرداخته است.

ماوس‌های گیمینگ لاجیتک G502 HERO و لاجیتک G502 LIGHTSPEED این دو ماوس جدید هستند.

لاجیتک G502 LIGHTSPEED نسخه وایرلس ماوس گیمینگ لاجیتک G502 HERO است. این دو ماوس دارای نسخه‌ جدید از سنسور HERO لاجیتک با بازه DPI از 100 تا 16,000 هستند و نسخه LIGHTSPEED این ماوس نیز از فناوری شارژ وایرلس ماوس پد لاجیتک POWERPLAY پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: نکات مثبت سنسور HERO نسبت به سنسورهای دیگر

این ماوس گیمینگ نیز دارای عمر باتری ماکسیمم 60 ساعت است و یکی از ویژگی‌های خارق‌العاده این ماوس وزن کم 114 گرمی آن است که با توجه به بی‌سیم بودن آن و نیاز به استفاده از برد اتصال، باتری و تجهیزات دیگر که به وزن ماوس می‌افزاید، وزن این ماوس گیمینگ وایرلس 7 گرم از نسخه سیمدار آن کمتر است.

موس گیمینگ لاجیتک G903

بهترین موس گیمینگ

ماوس گیمینگ لاجیتک G903 بهترین موس گیمینگ لاجیتک محسوب می‌شود. این ماوس نیز مانند موس گیمینگ لاجیتک G305 دارای فناوری LIGHTSPEED است و سنسور اپتیکال آن دارای بازه DPI از 200 تا 12,000 است و دقت ردیابی بسیار بالایی دارد.

علاوه بر دقت و سرعت بالا، این ماوس گیمینگ دارای ماکسیمم 11 دکمه قابل تنظیم با نرم‌افزار Logitech G HUB و دارای نورپردازی LIGHTSYNC RGB با 16.8 میلیون رنگ است.

علاوه بر این، موس گیمینگ لاجیتک G903 با ماوس‌پد لاجیتک POWERPLAY نیز کار می‌کند و این امر بدین معناست که می‌توانید با استفاده از این مجموعه، ماوس خود را به صورت بی‌سیم و در حال بازی شارژ کنید و بدون نیاز به دانگل و با اتصال ماوس‌پد به کامپیوتر خود، ماوس را به کامپیوتر متصل کنید.

اگر به دنبال ماوس گیمینگ مناسبی برای خود هستید، توصیه می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید ماوس گیمینگ را مطالعه نمایید.

سؤالات متداول درباره بهترین موس های گیمینگ

موس گیمینگ گران قیمت چه تفاوتی با موس گیمینگ ارزان قیمت دارد؟

در بهترین موس های گیمینگ که قیمت بالایی نیز دارند، علاوه بر کیفیت ساخت بالاتر از قطعات بهتر و فناوری‌های جدیدتری نیز استفاده شده است و عملکرد بهتری نسبت به ماوس های گیمینگ عادی دارند.
این قطعات می‌توانند مانند سنسورهایی با دقت و ردیابی بالاتر و همچنین فناوری‌های جدیدتر، مانند قابلیت اتصال وایرلس بدون لگ و کندی یا قابلیت تنظیمات و شخصی‌سازی بیشتر ماوس باشد.

آیا نیازی به تهیه بهترین موس گیمینگ برای بازی داریم؟

اگر به صورت بسیار جدی و رقابتی به گیمینگ نمی‌پردازید، استفاده از بهترین ماوس‌های گیمینگ ممکن است برای شما نیاز نباشد و در بازی با استفاده از یک ماوس گیمینگ استاندارد و رده متوسط در مقابل استفاده از یکی از بهترین موس های گیمینگ تفاوت آنچنانی نداشته باشد.
اما ماوس‌های گیمینگ بسیار حرفه‌ای ممکن است یک قابلیت ویژه‌ای را به شما ارائه دهند که تنها آن قابلیت باعث شود که احساس کنید دیگر نمی‌توانید از یک ماوس گیمینگ متوسط برای بازی استفاده کنید.

ویژگی‌های بهترین موس گیمینگ چیست؟

بهترین موس‌های گیمینگ حتی از برندهای دیگر شامل ویژگی‌هایی مانند قابلیت کار با DPIهای بالا، قابلیت شخصی سازی و تنظیمات زیاد برای هماهنگ کردن هرچه بیشتر نحوه کار ماوس با نحوه بازی شما، ارائه قابلیت‌هایی مانند اتصال وایرلس و نورپردازی RGB قابل تنظیم به صورت نرم افزاری است.

در صورتی که سؤالی درباره ماوس‌های گیمینگ دارید می‌توانید آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به سؤال شما پاسخ دهیم.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *