ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید برخی از مدل‌های مانیتور ایسوس در ایران و توسط گروه فراسو مونتاژ و به بازار ارائه می‌شوند؛ این اتفاق باعث می‌شود تا قیمت این محصولات نسبت به نمونه‌های وارداتی خود مقداری پایین‌تر باشد و در این مقاله قصد داریم تا به معرفی مانیتور ارزان ایسوس در هر دسته‌ای که این شرکت مشغول به تولید مانیتور آن است بپردازیم.

مدل‌های مختلف مانیتور ایسوس از دسته‌های مانیتورهای عادی، مولتی‌مدیا، حرفه‌ای و گیمینگ هستند و در این مطلب به معرفی 3 مانیتور ارزان قیمت ایسوس از دسته‌های عادی، مولتی‌مدیا و گیمینگ می‌پردازیم.

VS197D

مانیتور ارزان ایسوس VS197DE

مانیتور ایسوس VS197DE یا مانیتور عادی و مناسب برای کارهای اداری محسوب می‌شود.

این مانیتور دارای پنل TN با اندازه 19 اینچ و رزولوشن Full-HD است. همچنین این مانیتور دارای زاویه دید 178 درجه است که با تغییر زاویه دید شما نسبت به مانیتور تصاویر و رنگ‌ها به همم ریختگی نخواهد داشت.

همچنین این مانیتور دارای بک لایت LED با نسبت کنتراست 50,000,000:1 است که رنج دینامیک زیادی را به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بررسی مانیتور VS197DE

VC239HE

مانیتور حرفه ای ارزان ایسوس VC239H

مانیتورهای حرفه‌ای برای انجام کارهایی مانند ادیت عکس در فوتوشاپ یا ادیت ویدئو هستند و قابلیت‌هایی مانند پنل با اندازه بزرگ، رزولوشن بالا و دقت رنگ مناسب را به کاربر ارائه می‌دهند.

مانیتور ارزان ایسوس VC239H قیمت بسیار مناسب‌تری را نسبت به رقبای خود دارد، با این که قابلیت‌های بهتری را نسبت به آن‌ها ارائه می‌دهد.

این مانیتور دارای یک پنل بزرگ 23 اینچی از نوع IPS است که توانایی نمایش رنگ‌های بسیار زنده و با جزئیات تصویر بالا را به کمک رزولوشن Full-HD خود دارد.

بیشتر بخوانید: انواع پنل مانیتور

همچنین با داشتن طراحی بدون حاشیه تصویر این مانیتور جلوه بسیار زیبایی را به میز شما می‌دهد.

اتصال این مانیتور به کمک پورت‌های HDMI، DVI و VGA انجام می‌شود و قابلیت اتصال به هر کارت گرافیکی را دارد.

بیشتر بخوانید: تفاوت HDMI و Display Port

به علاوه با تکنولوژی Eye Care و قابلیت کنترل و تنظیم شدت نور آبی ساطع شده از مانیتور می‌توانید تا از آسیب رساندن این پرتوها به چشم خود در مواقع استفاده طولانی مدت جلوگیری کنید.

VP228HE

مانیتور گیمینگ ارزان ایسوس VP228HE

مانیتور ایسوس VP228HE یک مانیتور ارزان قیمت ایسوس از محصولات رده گیمینگ این شرکت است که قابلیت ‌های یک مانیتور گیمینگ را در یک سطح ساده به کاربران ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: مانیتور گیمینگ چیست

این مانیتور گیمینگ دارای یک پنل TN برای دستیابی به بیشترین نرخ بروزسانی یعنی 1ms است و در عین حال به کمک فناوری‌هایی مانند Flicker-Free از چشمک زدن تصاویر زمانی که تصویر مانیتور شما با سرعت بالایی در حال تغییر است جلوگیری می‌کند.

همچنین با فناوری GamePlus می‌توانید اطلاعاتی مانند تایمر یا فریم ریت مانیتور خود را به نمایش درآورید و یا حتی یک نشانه‌گیر مجازی را بر روی تصویر مانیتور خود قرار دهید تا در بازی‌های شوتر، اول شخص بدون نیاز به نشانه گیری شلیک‌های خود را انجام دهید و سرعت واکنش خود را نسبت به رقبایتان افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: فریم ریت چیست

همچنین این مانیتور توانایی اورکلاک کردن برای دستیابی به رفرش ریت بالاتر را دارد و بدون هیچگونه مشکل خاصی این کار را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: چگونه مانیتور خود را اورکلاک کنیم

اگر به دنبال مانیتور مناسبی برای خود هستید پیسنهاد می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید مانیتور را نیز مطالعه نمایید.

همچنین در صورتی که سؤالی درباره مانیتورهای ارزان ایسوس دارید می‌توانید تا آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *