ممکن است به دنبال تجهیزات گیمینگ باشید اما ندانید که چه مجموعه‌ای را باید انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با پکیج گیمینگ لاجیتک که شامل محصولات حرفه‌ای اما ارزان قیمت این برند است آشنا کنیم. این پکیج شامل کیبورد گیمینگ، ماوس گیمینگ، هدست گیمینگ و ماوس پد گیمینگ است.

این تجهیزات با این که محصولات ارزان قیمت برند لاجیتک هستند اما محصولات حرفه‌ای محسوب می‌شوند و حدود قیمت این پکیج 6 میلیون تومان است و می‌توانید محصولات آن را از نماینگی‌های شرکت اسپیرو در سراسر کشور تهیه نمایید.

پکیج گیمینگ ارزان قیمت لاجیتک

 همانطور که گفتیم این پکیج گیمینگ یک پکیج کامل و شامل کیبورد، ماوس، هدست و ماوس پد است و در ادامه به معرفی هر یک از این قطعات می‌پردازیم.

کیبورد گیمینگ لاجیتک G213

لاجیتک G213

لاجیتک G213 کیبورد گیمینگ ارزان قیمت برند لاجیک محسوب می‌شود.

درست است که این کیبورد از سوییچ‌های مکانیکی استفاده نمی‌کند، اما سوییچ‌های ممبران این کیبورد برای گیمینگ بهینه‌سازی شده‌اند و ایراداتی که در اکثر کیبوردهای غیر مکانیکی وجود دارد مانند کندی بازگشت دکمه‌ها به موقعیت پیش‌فرض خود و مشکل گوستینگ و عمل نکردن کیبورد در هنگام فعالسازی چند دکمه به صورت همزمان در این کیبورد برطرف شده‌است.

بیشتر بخوانید: تفاوت کیبورد مکانیکی و عادی

این کیبورد یک کیبورد با اتصال سیمی است و دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم نرم‌افزاری و قابلیت LIGHTSYNC RGB است که به شما اجزه می‌دهد تا نورپردازی کیبورد و ماوس خود را با یکدیگر هماهنگ کنید.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب بررسی کیبورد لاجیتک G213 را مطالعه نمایید. همچنین می‌توانید صفحه محصول لاجیتک G213 را نیز مشاهده نمایید.

ماوس گیمینگ لاجیتک G300s

لاجیتک G300s

ماوس گیمینگ لاجیتک G300s یک ماوس گیمینگ با تمام قابلیت‌هایی است که یک گیمر به آن‌ها احتیاج دارد. 9 دکمه قابل تنظیم نرم‌افزاری، طراحی ارگونومیک و Ambidextrous که علاوه بر راحتی در هنگام استفاده قابلیت کار با این ماوس را به افراد چپ دست را نیز می‌دهد و کیفیت ساخت بالا از ویژگی‌های کلیدی این ماوس گیمینگ به شما می‌روند.

دلیل پیشنهاد این ماوس در پکیج گیمینگ لاجیتک قدیمی بودن مدل این ماوس است که باعث شده تا قیمت مناسب‌تری نسبت به رقبای هم رده خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید : کیبورد و کیبورد گیمینگ | تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی

سنسور این ماوس یک سنسور اپتیکال با بازه DPI از 250 تا 2500 است که بازه بزرگی نیست و مقدار ماکسیموم آن در بین ماوس‌های گیمینگ جدید این برند مقدار زیادی محسوب نمی‌شود؛ اما برای گیمرهای عادی  و نیمه حرفه‌ای این مقدار نیز کاملاً کافی خواهد بود و دقت ردیابی بسیار بالایی را به شما ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: DPI ماوس چیست

همچنین نرخ بروزرسانی با سرعت 1000Hz این ماوس باعث می‌شود تا دستورات شما به سرعت در بازی به اجرا در بیایند و زمان واکنش پذیری ماوس بسیار کاهش یافته و به یک میلی‌ثانیه برسد.

برای آشنایی بیشتر با این ماوس پیشنهاد می‌کنیم تا ویدئوی بررسی Logitech G300s را مشاهده کنید.

هدست گیمینگ بیاند BGH-454

هدست گیمینگ بیاند

هدست گیمینگ بیاند BGH-454 یک هدست گیمینگ با کیفیت و ارزان قیمت از برند بیاند است که با توجه به قیمتش ویژگی‌های مناسبی را برای استفاده در حین بازی به کاربر ارائه می‌دهد و به این دلیل این هدست گیمینگ را در پکیج گیمینگ لاجیتک ارزان قیمت پیشنهادی خود اضافه کرده‌ایم.

این هدست گیمینگ دارای اتصال USB و سیمدار است تا بدون وجود کندی موجود در سیستم‌های وایرلس اتفاقات حین بازی که باید به آن‌ها توجه داشته باشید را در سریع‌ترین حالت ممکن به فرد در حال بازی منتقل کند.

همچنین تفکیک استریو این هدست گیمینگ بسیار بالاست و  می‌توانید به سرعت متوجه صدای پای دشمنان خود و موقعیت آن‌ها شوید.

همچنین میکروفون با کیفیت این هدست شما را با هم تیمی‌هایتان در ارتباط نگه می‌دارد.

درایورهای 40 میلی‌متری این هدست توانایی پخش بازی فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز را دارند، اما توجه کنید که این درایورها برای بازی بهینه شده اند و با توجه به این که می‌توانید به کمک آن‌ها به گوش دادن به موسیقی بپردازید برای این کار توصیه نمی‌شود.

ماوس پد گیمینگ بیاند

ماوس پد گیمینگ بیاند

اگر می‌خواهید تا حداکثر دقت ردیابی که ماوس‌تان می‌تواند به شما ارائه دهد را داشته باشید استفاده از ماوس پد گیمینگ یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید بکنید.

بیشتر بخوانید: ماوس پد گیمینگ چیست

ماوس‌پدهای گیمینگ دارای سطحی با الگوی هدنسی پیچیده‌ای هستند که می‌توانند به سنسر ماوس در ساده‌تر کردن وظیفه خود کمک کنند.

همچنین ماوس‌پدهای گیمینگ ابعاد بزرگتری نسبت به ماوس پدهای عادی دارند که شما در هنگام بازی که توجه‌تان به موقعیت ماوس پد نیست به صورت اتفاقی ماوس شما از روی ماوس پد خارج نشود.

ماوس پدهای گیمینگ در 2 طرح و مدل‌های بیاند BA 888 و بیاند BA 830 ارائه می‌شود. ابعاد این ماوس پدها نیز 340 در 280 میلی‌متر است تا ناحیه بزرگی را در زیر ماوس گیمینگ شما ارائه دهد و به دلیل قیمت مناسب این محصول آن را در پکیج گیمینگ لاجیتک ارزان قیمت برند لاجیتک به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در صورتی که سؤالی در رابطه با محصولات این پکیج گیمینگ ارزان قیمت لاجیتک یا محصولات دیگر ارائه شده توسط شرکت اسپیرو دارید می‌توانید تا آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *