کیبورد و ماوس گیمینگ دارای تفاوتی‌هایی با کیبورد و ماوس‌های عادی هستند و ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارند که نیازمند ارتباطی سریع و اتصالی قدرتمند با کامپیوتر هستند. به همین دلیل یک ست گیمینگ حرفه‌ای اکثراً دارای ارتباط سیمی هستند.

برای مطالعه در رابطه با این تفاوت‌ها پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب تفاوت ماوس گیمینگ و عادی و تفاوت کیبورد گیمینگ و عادی را مطالعه نمایید.

لاجیتک مدتی است که به معرفی فناوری ارتباط بی‌سیم لاجیتک LIGHTSPEED و استفاده از آن در ماوس و کیبورد گیمینگ خود پرداخته است و در این مطلب می‌خواهیم تا با ست گیمینگ وایرلس این برند آشنا شویم.

ست گیمینگ وایرلس لاجیتک

همانطور که می‌دانید یک ست گیمینگ کامل از تجهیزات گیمینگ ماوس، کیبورد و هدست تشکیل می‌شود و در این مطلب به بهترین و کامل‌ترین ست گیمینگ لاجیتک آشنا می‌شویم.

ویژگی این ست گیمینگ بدین صورت است که کمترین تعداد پورت USB را از لپتاپ شما اشعال کند و سریع‌ترین کارکرد را با بیشترین دقت در اختیار شما قرار دهد.

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 LIGHTSPEED

ماوس گیمینگماوس گیمینگ مهمترین قطعه یک ست گیمینگ محسوب می‌شود و ماوس گیمینگ لاجیتک G502 LIGHTSPEED یکی از حرفه‌ای‌ترین ماوس‌های ماوس‌های گیمینگ لاجیتک است که نسخه بروزرسانی شده و وایرلس ماوس لاجیتک G502 است.

این ماوس دارای سنسور دقیق و پیشرفته و در عین حال کم مصرف لاجیتک HERO است که به کمک نرم‌افزار لاجیتک G HUB قابلیت تنظیم DPI و عمر باتری 48 تا 60 ساعت استفاده مداوم بسته به نوع نورپردازی LIGHTSYNC RGB فعال ماوس را دارد.

کیبورد گیمینگ وایرلس لاجیتک G613

کیبورد گیمینگاین کیبورد گیمینگ نیز با فناوری اتصال وایرلس LIGHTSPEED به کامپیوتر متصل می‌شود و به این دلیل می‌توانید با ست کردن دانگل ماوس یا کیبورد خود این ست گیمینگ کیبورد و ماوس را با یک دانگل به کامپیوتر متصل کنید.

کیبورد گیمینگ لاجیتک G613 یک کیبورد با سوییچ‌‌های مکانیکی است و دارای 6 دکمه ماکرو برای تعریف دستورات مختلف برای انجام سریع‌تر این دستورات در حین بازی به کمک نرم‌افزار لاجیتک G HUB وجود دارد.

این کیبورد دارای قابلیت اتصال به کمک بلوتوث نیز هست تا در صورتی که به بازی با کیبورد نمی‌پردازید با اتصال بلوتوث عمر باتری این کیبورد را به 18 ماه افزایش دهید.

هدست گیمینگ لاجیتک G935

هدست گیمینگهدست گیمینگ لاجیتک G935 حرفه‌ای‌ترین مدل هدست گیمینگ برند لاجیتک است. از ویژگی‌های این هدست می‌توان به اتصال وایرلس آن و به کمک گیرنده مخصوص خود، استفاده از درایورهای 50 میلی‌متری PRO-G لاجیتک که صدایی با شفافیت بالا و بدون نویز و بیسی عمیق را ارائه می‌دهند و پشتیبانی این هدست گیمینگ از فناوری DTS Headphone:X 2.0 اشاره کرد.

همچنین این هدست گیمینگ دارای دکمه‌‌های ماکرو است که برای تغییر تنظیمات هدست به سرعت بالا استفاده می‌شود. همچنین این هدست گیمینگ به‌جای دکمه‌های تنظیم میزان صدا از یک اسکرولر ولوم استفاده می‌کند.

همچنین در صورت لزوم می‌توانید این هدست گیمینگ را به کمک کابل USB یا کابل Aux ارائه شده به همراه هدست به دستگاه‌های مختلف خود متصل نمایید.

اگر به دنبال تجهیزات گیمینگ مناسب برای یک ست گیمینگ هستید پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب راهنمای خرید ماوس گیمینگ، راهنمای خرید کیبورد گیمینگ و راهنمای خرید هدست گیمینگ را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *